- Betalningar
- Provisionsinkomster
Betalningar
-
Betalningsinställning
- Vilka betalningsmetoder har jag att välja på?
- Varför ska jag välja direktinsättning i stället för check som betalningsmetod?
- Ändra betalningstyp
- Checkavgift
- Inställningar för betalningsgränser
- När börjar ändringar av betalningsinställningar att gälla?
- Tvåfaktorsautentisering när du går in på betalningsuppgifter
- Vanliga frågor – Fx4Cash – International Transfers Solution
-
Betalningstabell
- När får jag betalt?
- När är månaden slut?
- Jag fick inte min betalning
- Måste jag tillhandahålla en faktura för att få betalt?
- Var hittar jag min betalningshistorik?
- När kan jag se mina intäkter i betalningshistoriken?
- Varför har jag ett negativt kontosaldo?
- Vad händer med mina provisionsinkomster om de inte uppfyller minimigränsen för utbetalning?
- Vanliga frågor om problem med automatisk avisering av direktinsättningar
-
Skatteinformation
- Information för associates med säte i EU men utanför Luxemburg
- Information för associates med säte i Luxemburg
- Vad är Amazon Europe Cores adress och momsregistreringsnummer?
- Måste jag utfärda en faktura med mervärdesskatteuppgifter?
- Jag är bosatt i Luxemburg. Kommer Amazon att utfärda en självfakturerad faktura?
- Jag har säte i Luxemburg. Måste jag debitera mervärdesskatt?
- Uteslutna produkter
