Sverige

Associates Central finns nu på flera språk

  1. Varför kommer detta att intressera mig? Du kan navigera på Associates Central på valfritt språk precis som du gör på Amazons hemsida. Välj det språk du föredrar genom att använda språkväljaren på Associates Central eller Amazons detaljhandel för att genast uppdatera framställningen. Vi kommer att spara dina inställningar, så att nästa gång du loggar in kommer framställningen att laddas på det språk du valt.
  2. Vilka språk kan jag välja? Vi har stöd för alla språk som erbjuds på respektive lands Amazon-hemsida, där detta är möjligt. Se nedan för uppdaterad lista

  3. Land

    Språk

    AE

    Engelska

    AU

    Engelska

    BR

    Portugisiska

    CA

    Engelska, franska

    CN

    Kinesiska

    DE

    Engelska, tyska, polska, tjeckiska, turkiska

    ES

    Spanska

    FR

    Franska

    IN

    Engelska, hindi

    IT

    Italienska

    JP

    Japanska, kinesiska, engelska

    MX

    Spanska

    TR

    Turkiska

    UK

    Engelska

    US

    Engelska, spanska


  4. Jag vill skapa länkar till produkter som öppnas med ett visst språk för mina kunder, hur gör jag det? Du kan göra detta genom att använda site stripe och klicka på ”hämta länk” (get link) efter att du valt språk på Amazons hemsida. Det valda språket kommer automatiskt att visas i länken. 
  5. Jag vill skapa georiktade länkar och söka i Associates Central på mitt valda språk, är detta möjligt? Självklart! Dina språkval på Associates Central och inställningarna för omdirigering på OneLink är separata och påverkar inte varandra. Du kan välja språk på Associates Central, som då kommer anpassa surfupplevelsen för dig som samarbetspartner. Dessutom kan du använda OneLink för att omdirigera dina köpare till den lämpligaste Amazon-återförsäljarsidan baserat på varifrån de handlar. Observera: OneLink är i dagens läge endast tillgänglig för associates som är registrerade i USA-programmet.
  6. Jag har flera andrahandsanvändare som ansluter sig till Associates Central och var och en av dem talar olika språk, hur fungerar det? Användarna väljer sitt språk baserat på den unika e-postadress som är förknippad med deras konto. Var och en av användarna på ditt konto kan ha sitt eget språkval så länge de har olika e-postadresser att logga in med.
  7. Jag ångrade mig och vill uppdatera mitt språkval, hur gör jag det? Du kan uppdatera ditt språkval när du vill. Varje gång du gör en ändring av språkval kommer du få ett e-postmeddelande som bekräftar din uppdatering.
  8. Jag valde ett språk på Amazons hemsida, men kan inte se det som ett alternativ på Associates Central. Varför? I vissa fall är det möjligt att språket som erbjuds i Amazon-butiken inte är tillgängligt på Associates Central. Om du har några frågor, var vänlig och kontakta kundtjänst genom att använda vårt kontaktformulär (Contact Us).
  9. Jag valde språk på Associates Central, men det laddades inte. Varför blev det så? Vi beklagar att du stött på problem när du valde språk. Om detta händer ofta, var vänlig kontakta kundtjänst via vår kontaktsida (Contact Us).
  10. Erbjuder er kundtjänst service på flera språk?Nej, kundtjänst i varje land erbjuder endast service på det specifika landets standardspråk.
  11. Vilket språk styr? I Associates Central erbjuder vi dig språkval för din bekvämlighets skull. Standardspråket i ett visst land, inklusive dess driftsavtal (om inte annat anges i avtalet), är den slutgiltiga versionen.
  12. Är driftsavtalet tillgängligt på mitt valda språk? Vi erbjuder inte översättningar av driftsavtalet på alla språk. Det finns däremot översättningar tillgängliga i flera länder, för din bekvämlighet. Om du har några frågor om det här dokumentet kan du alltid nå oss genom vårt kontaktformulär (Contact Us).

Vad tror du?

Har du ett förslag eller en kommentar om Associates Central webbplats? Meddela oss.